martes, 22 de diciembre de 2009

Valoració de síntesi

A l´inici del curs ens van explicar les assignatures que tindríem i en que consistirien. Quan vaig escoltar la paraula "TIC" em va fer por. Tot lo relacionat amb ordinadors, Internet... és a dir, tecnologia, no m´interessava gens. Mai he entès d´ordinadors i no m´agradaven gens ni mica.

Les primeres classes de TIC vaig sentir i entendre que seria un suplici per mi les pràctiques, que aniria perduda, que no entendria res i que no aprendria res de la assignatura. És clar, les primeres pràctiques em va succeir just tot el que pensava. De mica en mica, però, i cal dir que amb molt d´esforç per part meva, he fet totes les activitats i la meva sorpresa ha estat que sense adonar-me he après molt d´aquesta assignatura. Ara entenc millor els ordinadors i he perdut aquella por del principi. Sóc capaç de pujar un text al programa Scribd, un powerpoint al Slideshare, capaç de fer un vídeo amb Movie Maker i pujar-ho al youtube i de tot això penjar-ho al blog, fer una aportació a la viquipèdia...etc. I lo més bàsic, he après a saber posar enllaços, ja sigui al blog com a la viquipèdia.

En resum, el que va començar per a mi com un repte ple d´obstacles, ha acabat sent una bona experiència i m´agrada poder dir que em sento molt orgullosa del meu treball i del meu blog en particular. Sincerament, pensava que no m´ensortiria.

La tasca que més significativa m´ha semblat fou la de penjar un powerpoint al Slideshare. Per què? Va ser significativa només pel fet que, vaig trigar dues setmanes fins que vaig trobar la manera, els passos a seguir, per penjar un powerpoint en aquest programa. Entrava al Slideshare però no sabia on havia d´anar per poder-ho publicar. Em va esgotar tant, que aquesta activitat, encara que no vulgui, sempre la recordaré.
L´altra tasca significativa va ser la de l´Scribd. En aquest cas el motiu és per la satisfacció del resultat. És a dir, em vaig sorprendre a mi mateixa. Després de tenir un cert domini, involuntari, de la matèria, fer la pràctica al Word, posant enllaços i pujar-ho seguidament al Scribd no em va suposar cap complicació. Temps enrere hagués sigut una tasca pesada i complicada.

Així doncs, he de reconèixer que ha merescut la pena l´assignatura, les hores que he dedicat en ella i l´aclaparament dels treballs que he patit en certs moments.

No hay comentarios:

Publicar un comentario