martes, 20 de octubre de 2009

Delicious

Delicious és un servei fiable que ens permet emmagatzemar, escriure comentaris i posar etiquetes de manera fàcil, còmoda i on-line a les webs que trobem. També serveix com a eina de marcadors social i permet compartir les nostres troballes amb la resta d´usuaris mitjançant la creació d´un perfil públic.

Una de les pràctiques de TIC que havíem de realitzar va ser que cadascú s´havia de fer un compte de delicious. Així doncs, vaig crear el meu compte i des de llavores he anat emmagatzemant tot tipus de webs que m´interessaven per tal d´accedir-hi fàcilment.

Si voleu fer una ullada al meu, aquest és el meu perfil: delicious/patriciaar

1 comentario:

  1. Personalment, delicious m´ha ajudat ha tenir més endreçat el meu espai preferit de webs. En comptes de cercar la web que vull cada vegada que surto d´ella, les que més utilitzo les tinc emmagatzemadas i només em cal obrir internet i clicar sobre la web que necessito, i que anteriorment he guardat, i ja estic en ella.

    ResponderEliminar