domingo, 25 de octubre de 2009

Seminari

Dimarts 20 d´octubre havíem de portar a classe un objecte personal de la nostra infancia escolar. Cadascú va mostrar el seu, i explicavem què era aquell objecte i per què l´hem escollit. Jo vaig portar el meu primer llibre de lletres, perquè encara que era molt petita, recordo a la perfecció de llegir-ho a classe cada día.
Quan vam acabar tots de presentar el nostre objecte, dues companyes ens van donar una notícia que havíen escollit i la vam debatre. La notícia parlava de la nova normativa que aplicaríen als professors d´un col·legi privat d´Anglaterra, la normativa obliga als professors d´anar ben vestits: pantalons de pinça, corbata, vestits... Uns estaven en contra de l´aplicació de la nova normativa i altres, com és el meu cas, a favor, ja que aquest col·legi els alumnes també van amb uniforme, per tant, em sembla just que els professors també hagin de vestir-se d´uniforme.

No hay comentarios:

Publicar un comentario