jueves, 12 de noviembre de 2009

Blogosfera

Nosaltres havíem decidit en fer la blogosfera sobre les manualitats infantils. Vaig estar navegant per Internet per tal de cercar webs interessants sobre aquesta activitat per als nens. Així doncs vaig trobar unes quantes webs sobre les manualitats infantils que les veia interessants per introduir-les a la llista de enllaços de la nostra blogosfera.

En primer lloc vaig topar-me amb aquesta pàgina on podem observar diferents objectes fets manualment, com per exemple una màscara per carnaval. També vaig pensar que seria interessant les manualitats de la tardor. Ja que ens trobem en aquesta època de l´any, vaig cercar alguna web d´aquest tema i vaig trobar una pàgina molt entretinguda on hi ha manualitats típiques de la tardor i també de les altres estacions.

Si aneu xafardejant per aquestes webs us divertireu de debò.

1 comentario:

  1. Hola Patrícia!
    He estat mirant la pàgina que ens oferies i m'ha semblat molt interessant; sobretot l'activitat que proposa sobre fer un centre de taula de la tardor.
    Si vols pots mirar el meu bloc a l'entrada de blogosfera on hi trobaràs altres pàgines que poden ser interessants.
    El meu bloc: http://www.geimsid.blogspot.com/

    Gràcies

    ResponderEliminar