miércoles, 18 de noviembre de 2009

Jardí de cordes




Ha començat la setmana d´activitats, sí, és aquesta setmana que l´anomenen "la setmana blanca".

Així doncs, dilluns, 16 de novembre, vam fer la nostra primera activitat, la qual pertany a l´assignatura d´Educació Física.
Les dues classes del Grau d´Educació infantil del torn de tarda, que jo sàpiga, vam quedar a dos quarts de tres a la porta del Natupark, a Cerdanyola del Vallès.

Un cop allà, en petits grups, el monitor ens va explicar el sistema de seguretat: en els circuits d'adults consisteix en una doble subjecció a una línia de vida a la qual l'usuari roman constantment lligat. I en el cas del circuit infantil, la línia de vida és contínua.
Abans d´iniciar els recorreguts, és obligatori fer un circuit previ de prova, on els monitors ensenyen les normes bàsiques i a circular per les plataformes amb la màxima seguretat.
Després de les explicacions i del circuit previ de prova, vam començar amb els recorreguts. Com si fos una pista d´esquí, els circuits també tenien diferents nivells de dificultat. L´ordre és aquest: infantil, pràctiques, verd, blau, taronja, vermell i negre. Com és de suposar vam fer el circuit de pràctiques i posteriorment, en el meu cas, vaig anar al taronja i després al vermell. No vaig tenir temps de fer el negre per l´hora que era, i tot i que vaig començar amb una mica de por, al final li vaig agafar el gust i em vaig quedar amb les ganes d´arribar a l´últim nivell.

Crec que és un lloc on l´entreteniment i la diversió no hi falten i recomano a tothom que li agradi les altures, de propar-se a Cerdanyola i descobrir aquest bosc tancat.










No hay comentarios:

Publicar un comentario